Acer slib spolehlivosti | Acer Reliability Promise

Zakoupením profesionálního notebooku, počítače, monitoru nebo projektoru Acer v průběhu roku 2021 a jeho registrací do 30 dnů od koupi můžete požadovat vrácení 100% pořizovací ceny bez DPH, pokud se produkt během prvního roku porouchá a je v rámci záruky opraven či vyměněn. Program je platný pouze pro subjekty s IČO (právnické nebo fyzické osoby).

Klikněte ZDE pro aktualizovaný seznam vybraných produktů

Produkty společnosti Acer byly navrženy, vyrobeny a testovány tak, aby vydržely – jsou vybaveny inovativními funkcemi, díky kterým odolají opotřebení každodenním používáním. U Aceru věříme svým produktům natolik, že můžeme s hrdostí nabídnout slib spolehlivosti Acer Reliability Promise na celý sortiment produktů pro profesionály.

Nepropásněte svojí příležitost !

Nenechte si ujít cennou příležitost k ochraně svých investic zakoupením profesionálního produktu od společnosti Acer.

Zaregistrujte své zařízení a budete zařazeni do programu Acer Acer Reliability Promise.

Jak to funguje

Nárok na vrácení celé kupní ceny kvalifikovaného produktu Acer máte v případě, že se u něj objeví do roka od koupě technická závada. Pro registraci do programu Acer Reliability Promise postupujte podle následujících jednoduchých kroků.

1. Nakupte Acer produkt

Zakupte produkt společnosti Acer, který splňuje podmínky této nabídky.
Záruka spolehlivosti Acer Reliability Promise se vztahuje na vybrané notebooky, ale i monitory, projektory a stolní počítače.

Klikněte ZDE pro aktualizovaný seznam vybraných produktů

2. Zaregistrujte svůj nákup

Pro registraci zakoupeného produktu navštivte webové stránky, klikněte na „Registrace“ a do 30 dnů od koupě zadejte požadované informace. Den nákupu uvedený na vaší faktuře nebo účtence se počítá jako první den koupě.

3. Zadejte svoji žádost

Pokud by se v době do 1 roku od koupě u vašeho zařízení projevila technická závada, stačí zavolat na naše speciální číslo Česká republika +420 531 027 777/Slovensko +421 2 4920 7070 pro její nahlášení a pak postupovat podle online pokynů, které vás procesem reklamace provedou. JEDNODUCHÉ!

Úplné smluvní obchodní podmínky akce.
S jakýmikoliv dotazy ohledně akce se obracejte na oddělení zákaznických služeb Acer - Telefon: 531 027 755 - otevírací doba je Pondělí – Pátek 8:00 – 17:00 v pracovních dnech.

Často kladené dotazy

  • Dotaz: Zakoupil/a jsem produkt, který není uveden v seznamu produktů, na které se akce vztahuje. Mohu se přesto akce zúčastnit?
    Odpověď: Ne, do této akce mohou být přihlášeny pouze produkty, na které se akce vztahuje, uvedené na webových stránkách.

  • Dotaz: Propásl/a jsem lhůtu pro zaregistrování svého produktu; mohu to udělat dodatečně i po uplynutí 30 denní lhůty od data uvedeného na nákupním dokladu/faktuře?
    Odpověď: Ne, svůj produkt musíte zaregistrovat během prvních 30 dnů od data nákupu uvedeného na dokladu/faktuře, přičemž datum nákupu uvedený na dokladu/faktuře je považován za den 1.

  • Dotaz: Kolikrát se mohu této akce zúčastnit?
    Odpověď: Této akce se můžete zúčastnit až 20krát, za předpokladu, že každý produkt, na který se akce vztahuje, řádně zaregistrujete.

  • Dotaz: U mého produktu Acer se projevila technická závada, co mám udělat?
    Odpověď: Navštivte online službu podpory Acer Helpdesk, závadu nahlaste a domluvte její opravu. Aby vám vznikl nárok na účast v této akci, musí opravu provést společnost Acer nebo poskytovatel služeb autorizovaný společností Acer.

  • Dotaz: Můj produkt Acer, na který se akce vztahuje, byl opraven v rámci záruky. Během jaké lhůty musím odeslat svůj požadavek?
    Odpověď: Svůj požadavek musíte zaregistrovat během 30 dnů od data uvedeného na dokladu o opravě, vystaveném společností Acer nebo poskytovatelem služeb autorizovaným společností Acer.

  • Dotaz: Za jak dlouho po schválení mého požadavku mi bude část kupní ceny vrácena?
    Odpověď: Pokud bude váš požadavek úspěšně přijat, obdržíte finanční obnos bankovním převodem ve lhůtě do 30 dnů od data potvrzení vašeho požadavku.

  • Dotaz: Jak mohu odeslat nákupní doklad/fakturu jako důkaz?
    Odpověď: Nahrajte kopii své faktury/nákupního dokladu během registrace. Pokud se vám to nepovede, zašlete ze svého počítače nebo chytrého telefonu kopii své faktury/nákupního dokladu e-mailem, společně s číslem svého požadavku, na adresu help.promise.cz@acer.com